Visa ett inlägg
Gammal 2019-08-13, 14:38   #19
Sputnik2012

Sputnik2012s avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 2755

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tack för informationen om konton/mullvad.
Men kommer inte lyssna på negativa kommentarer om betaltjänst så länge som jag går plus.

Kan ta ett exempel med en tjänst och mycket live spel, förväntad avkastning runt 1500 kr per månad, men plussar flera tusen.
Använt tjänster flera gånger vid flera olika tillfällen och aldrig gått back.

Det är bara trams att betaltjänster inte fungerar, förstår inte problematiken annat än att det har något att göra med stolthet att lägga egna spel och plussa, men det finns inget egenvärde i det förfarandet.

Jag har inget emot att betala 600 kr i månaden och få en avkastning runt 2000 till 4000 kr genom att använda två tjänster, samt det är vid sidan om mitt egna spel som går rätt hyfsat när det finns speltillfällen.
Ta bara denna måndag och tisdag, analysera marknaden med cirka 25 kandidater varje dag och en enda match kvalificera, med olyckligtvis fanns det inte tillgänglig som livebetting på betfair.

Förstår att om man arbetar mellan 8 till 17 så hinner man inte med att lägga spel mellan 8 till 9 och 18 till 22. Kanske man är för trött.
Och nu kommer jag dryga ut med en tjänst till som är beprövad under flera år och generar stadiga inkomster varje månad.

Förstår att en tjänst, likt en spelare kan ha en torr period och då gäller det att diversifiera, så t.ex. två plussar och en går minus, men det är mer sällsynt än vanligt förekommande.

Man kan likna detta exempel med en annan situation rörande advantage play.
Beroende på hur bevandrad man är som gambler.

Ta peson A som med hjälp av sin kunskap rörande fysik och visual ballistics kan förutspå vart bollen kommer landa innan den gör det vid dom flesta roulette bord runt om i världen.
Uppskattad Edge 5% ...

Det kan liknas vid samma nivå av kunskap och erfarenhet som att vinna större poker turneringar.
Så många väljer att köpa en fungerande Roulette Dator för 10.000 kr.
En investering som ger en förväntad edge runt 4 till 8% ...
Person B ...

Det är ett verktyg och ett hjälpmedel för att uppnå vad person A gör med ren skicklighet och kunskap utan hjälpmedel.

Precis så förhåller det sig med betaltjänster inom sport.
En betaltjänst är ett hjälpmedel för att tjäna pengar av olika anledningar.
Någon vill diversifiera vid sidan om sitt egna spelande och andra ser det som en ren investering, varav vissa roar sig med att göra någon tusenlapp extra varje månad.

Ingen snackar om att vara vinnande och känna stolthet i att inte använda en betaltjänst. Utan det finns inget fel i att använda dom verktyg som finns att tillgå för att tjäna pengar.

Det är inte vad du vinner som är viktigt utan vad du förlorar.
Jag har använt betaltjänster och vunnit så pass mycket att jag kan spela med spelbolagens egna pengar utan att riskera mina egna.
Och då komma att snacka om att det inte fungerar, vilket dravel.

Tror du på allvar att öka insatsen när rullen växer är enda lösningen för ett vinnande koncept.
Vissa använder regression för att säkerställa och garantera vinstsviter för lång framtid utan att riskera egna pengar.
Två olika filosofier, precis som spel med eller utan hjälpmedel.

Hoppas alla nybörjare tar till sig av detta och fattar rätt beslut.
Varför skulle man i hela världen missgynna någon att tjäna pengar.

MVH Patrik
Sputnik2012 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat