Testar en till, lika bra varde har tycker jag.
Match: Orix Buffaloes - Saitama Seibu Lions
Spel: Saitama Seibu Lions ML (2.26 @ PinnacleSports)
Spelstopp: 11.00 (14/9)
Lagt upp den har i chatten sa den kanske riskerar att bli slashad. Men tankte reka den anda.
Lions leder Pacific League med 75-58 och har Orix pa femteplats i samma division (65-63). Seibu ar nastan .500 pa bortaplan (31-32) vilket ar mycket imponerande. Orix ar 36-28 pa hemmaplan vilket inte ar lika imponerande. Lions har 13-8 i interna moten och har dessutom vunnit fem av de senaste sex motena.
Kazuhisa Ishii startar for bortalagen. Han ar 9-4 med 3.54 ERA och jag tycker han har spelat riktigt bra den har sasongen. Tre vinster for Lions i hans fyra senaste starter och aven i forlusten spelade han bra. Foljande facit (senaste matchen forst):
8-3 vinst mot Fighters. W, 6 innings, 2 ER.
7-4 vinst mot Buffaloes. W, 7 innings, 0 ER.
2-3 forlust mot Marines. ND, 6.1 innings, 1 ER.
4-3 vinst mot Hawks. W, 6.1 innings, 3 ER.
Samtliga quality starts. For bara tva veckor sedan spelade han alltsa mot Buffaloes och nollade laget. Gillar verkligen hans chanser att plocka upp en W till.
Mot honom startar Chihiro Kaneko. Kaneko har jag rekat tidigare men valjer att ga emot honom som favorit idag. 15-7 och 3.37 ERA ar bra och Kaneko gjorde en hyffsad insats senast (8 innings och 3 ER mot Marines). Innan dess var det 4 ER pa 6.1 innings mot just Lions. Orix vann visserligen matchen men det var definitivt inte p.g.a. Kaneko. Da motte Buffaloes Hsu, som hade en riktigt dalig dag.
Jag varderar bortavinsten till over 50% har och tycker att 2.26 (eller 2.21 for den delen) ar en bra investering. Orix har forlorat de tva senaste matcherna och ar 5-5 i september, Lions ar 9-2.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|