Ämne: Limiteringar
Visa ett inlägg
Gammal 2019-01-01, 09:04   #533
Slurf

Slurfs avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1955

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DonPablo Visa inlägg
Hör av dig till spelinspektionen angående och fråga hur dom ser på saken: https://www.lotteriinspektionen.se/om-oss/kontakta-oss/

Det ingår i deras uppdrag att bevaka konsumenternas intressen så nu är det upp till bevis. Problemet med limiteringar och uteslutningar från kampanjer och dylikt för vinnande spelare är nåt vi alla behöver hjälpas åt att belysa. Har äntligen börjat skrivas lite om det i media där det tidigare varit knäpptyst.
Stödjer bolagens rätt att limitera. Det fittiga i detta fall är just kombinationen av att lagstiftningen effektivt driver ut alla bolag som inte limiterar då de redan har små marginaler.

Som jag har skrivit tidigare så går det inte att bedriva ett spelbolag med många typer av specialspel på oddsspel i kombination med att inte limitera och ha en schysst payout. Pinnen limiterade inte specifika spelare men hade pisslimiter initialt vid oddssläpp på många marknader i kombination med ett allmänt pissigt utbud av sidospel och på slutet hade de lägre payout än EU-bookies på många marknader.

Jag hade inga illusioner om att få spela olimmat och lyfta femsiffrigt från EU-bookies år efter år efter denna omreglering, men jag trodde i alla fall på fräscha konton rent initialt.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat