Nu vet jag inte hur mycket jobb ditt system kräver men om det är överkomligt så är mitt önskemål att du fortsätter månaden till slut och redovisar de sista dagarna i efterhand. Tack iaf för rekarna. Jag är på plus på dem. 
Låter bra att du har något på gång i andra sporter också. Jag gillar statistik när det kommer till spel. Som jag ser det är det täta matchtempot i baseballen en sak som gör att form och trend kan användas mycket mera än i fotboll tex. Hur skall man i fotboll egentligen värdera 5 senaste när vissa matcher ligger 1 mån bakåt i tiden. I baseballen är det något helt annat. Jag brukar använda 10 senaste för att kontrollera att laget håller den nivå som tabellen visar. Jag spelar egentligen endast matcher där de talar samma språk så att säga. Sen vägs vissa andra saker in men där är mitt grundfilter.
|