Fin start. Samtliga spel hittade hem. Det kom in ett spel till i spreadsheeten. Han inte få upp den här. Det kan vara så ibland att jag uppdaterar spreadsheet utan att skriva här, så i dessa fall får man hålla utkik
Nattens matcher
Pittsburgh Penguins - Washington Capitals
ML
2 units @1.715
- Tror Pens kan studsa tillbaka här. Man vart totalt slaktade senast av revanchsugna Caps. Det ska även tilläggas att det var en hel del märkliga dommarbeslut där de blev rånade på ett mål framåt, och fick ett emot sig bakåt som var goalie intrefearence. De höll alltså på att vända matchen trots att man såg helt ointresserade ut. Nu är de på hemmais och jag tror vi får se ett helt annat Pittsburgh.
Winnipeg Jets - Nashville Predators
Ö5.5
2 units @1.833
Svår match där bägge lagen är stora stora favoriter på hemmaplan. Tycker Winnipeg ser extremt svåra ut att slå och tror nog de vinner här. Oddsen lockar dock inte, men jag tycker det är märkligt att vi får så högt på överlinan här. Det är två väldigt offensiva match-ups, och det kan mkt väl bli en hel del mål här. Jag är heller inget superfan av Pekka Rinne, och när han spelar på bortaplan är han långt ifrån samma målvakt ens.
Lycka till!