Visa ett inlägg
Gammal 2010-08-17, 02:05   #1
Arch

Archs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6825

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

FANTASY NFL, NHL, NBA

Tänkte kolla om det finns intresse för att starta en/två fantasy ligor i nån sport. Beroende på hur mycket erfarenhet det finns hos de som vill spela, kan jag vara commish för NBA (kanske NFL) och sätta upp ligorna hos Yahoo. Vi kan ha nåt som hundring-två inträde per skalle och dela ut priser i slutet av året så det blir mer tävling.

Jag skulle vilja ha minst 12 lag, 8-10 blir bara propfulla med bra spelare. Vi kan rösta på om det blir roto (man samlar ihop alla statsen och resultat i slutet av året gäller - man bygger upp balanserat lag) eller head-to-head (man spelar mot varandra veckovis och sen har vi playoffs efter 20-25 veckor). Personligen anser jag H2H vara roligare och mer frusterande när man är #1 i ligan och förlorar första rundan playoffs

Detaljerna får vi reda ut senare, om ni är intresserade, skriv här så får vi se hur det går, skriv vad ni helst vill spela. Tycker att NHL/NBA är bäst att börja med då man har flera månader på sig att klura ut saker och ting. NFL draften lär börja inom 2 veckor också, så det kan vara lite för hastigt.

1. illen (NBA)
2. Quirren (han sa i chatten att han var med, helst NHL)
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat