Visa ett inlägg
Gammal 2017-02-22, 07:13   #13
Tord

Tords avatar

Reg.datum: mar 2016
Sharp$: 4719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Putterik Visa inlägg
1x2 blocksystem menar du? det är nerlagt verkar det som inte fått det och funka.
använder http://www.radsoft.se/systemxperten-tipping/ har det med 12rätt 11rätt garantier och bra liverättning.
Saknar 1X2blocksystem.se sidan väldigt mycket. Man kunde inte skicka mail till den ansvarige heller när det var fel på sidan då mailen aldrig kom fram. Var väldig bra och kompakt liverättning annars där man kunde kolla hur bra man låg till mot andra tippare på ett smidigt sätt

Radsoft gillar jag inte då Radsoft låser deras liverättning enbart till sina egna program. Inget emot livrättningen i sig, men att tvinga folk att använda deras program för att kunna liverätta sina system är inte bra. Tror Radsoft snarare förlorar användare än att dom vinner på det

Citat:
Ursprungligen postat av olle69 Visa inlägg
Hej!
Har letat och letat efter BlockTips men hittar inte detta program, nån som vet om
den finns kvar och i så fall var??

Har testat olika slags stryktips program men kan inte på vettigt sätt göra egna
reducerat som typ 2-5 (som 12 rätts, osv) hade vilja ha som den danskaspil deras
reducerade utbud är större och bättre än svenskaspel...

Ta på förhand
Jag har överfört en del av danskaspels system till TippX2000 (gratisprogram) om det nu skulle vara intressant för dig?
Har mest tagit de bästa systemen 10 R system och 6 U system har jag snott ner från danskaspel. Jag kan överföra alla systemen om du vill

Edit:
2-5 från danska spel är inte 12 rätts garanti om det är det du menade. Den är på 12 rader däremot och har 11 rätts garanti

Senast redigerad av Tord den 2017-02-22 klockan 18:49.
Tord är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat