Visa ett inlägg
Gammal 2010-07-21, 15:18   #566
Luckystrike
Banned

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 281

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tar två snabba spel här, då jag tycker dessa odds rätt och slätt är för höga. Spelstopp 19.30 på Chakvetadze-Errani, och Ginepri-Fish spelas inatt.

Chakvetadze - Errani 1 2,40 @ Betway (4/10) (WTA Portoroz, HC)
Ginepri - Fish 1 2,75 @ Ladbrokes (4/10) (ATP Atlanta, HC)

Chakvetadze imponerade stort i 1a rundan i Portoroz, som spelas på hennes favorit underlag hardcourt, där hon enkelt avfärdade landsmanninan Makarova med 64 61. Framförallt returspelet var bländande, och alla som såg den unga ryskan för ett par år sedan vet vilken kapacitet från baslinjen hon besitter. Errani blev krossad av Kanepi hemma i Palermo i förra veckan, och gör nu sin första match på hardcourt sedan i mars. Chakvetadze är den spelare med bäst högstanivå, och verkar snart vara tillbaka i normalt slag. Hon ska också ha en auto fördel av att ha spelat in sig på underlaget, då både studsen och sättet att röra sig på grus kontra hc är ganska annorlunda. Båda två har hårda grundslag, från forehanden framförallt, och spelar stabilt från baslinjen. Chakvetadze på sitt bästa är rena väggen, och missar knappt någonting. Även Errani kan vara väldigt stabil, och hennes fotarbete är väldigt bra, precis som ryskans. Serven är väl bådas akilleshäll, men jag tycker faktiskt Chakvetadzes är snäppet bättre. Kan inte se att oddset ska vara över 2,10 på ryskan i denna duell, som jag tycker är oerhört jämn på förhand.

Ginepri leder stort i h2h mot Fish, och spelar i sin hemma-ort i Atlanta här, så stödet bör helt klart vara på hans sida inatt. Fish spelade oerhört imponerade på gräset i några turneringar i sommar, men han har aldrig varit konsistent i sina resultat och alltid varierat bottennapp med kanon-turneringar. Ginepris säsong har inte varit den bästa hitills och präglad av skador, men imponerade med att slå ut Ferrero och Querrey i French Open. Kapaciteten finns där fortfarande och hardcourt-säsongen under sommaren har han alltid gillat och presterat bra i. Nu spelar han dessutom i den nya turneringen i Atalanta inför hemmapubliken som nämnt, och de ska tagga honom extra mycket. Både Fish och Ginepri spelar offensivt från baslinjen och har bra förstaservar, i en match jag tror kommer bli mycket jämn med få serve-genombrott.
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat