Ämne: Odds 2/8
Visa ett inlägg
Gammal 2016-08-03, 08:46   #22
ExtremtRik

ExtremtRiks avatar

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 3158
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Misär Visa inlägg
Jag testar nog Astana +1 idag. Inte alls imponerad av Celtic hittills och har några defensiva pjäser borta idag. Känslan är att Rodgers inte har hittat rätt med laget ännu. Astana kan bli en svår nöt att knäcka. Har även plockat att Astana går vidare till 3.80 för några dagar sedan.
Allt är självklart en fråga om odds.
Till 1.63 (nu 1.61) väljer jag solklart Celtic och för den som fick spela högsta -1.5 när jag skrev, tex hos Marathon @2.88 är det också ett trevligt spel då ledning för Celtic inte är ett resultat där matchen somnar in med 1-1 att spela från.

Spelade Astana förra matchen och såg inget som får mig att tro på att de kan rädda hedern ikväll, snarare gissar jag på ca 2-0, 3-0 Celtic som mest troligt

Celtic kompenserar eventuell bristande defensiv med stormoffensiv framåt när det nu är hemmaplan, Celtic har en "riktig" hemmplansfördel, kan förstås vara vanskligt och kanske är över 2.5 mål i matchen det givna spelet @2.13, trots att det inte är full säsong för Celtic (på det jag såg kan det möjligen till och med vara en fördel med fullt fokus).

Däremot var jag på väg att föreslå Fenerbache +1 AH @1.50 (nu 1.51) istället för Monaco @1.85 som mikaels föreslog, Monaco har jag en känsla av kan spela av med uddamålsledning och inte så ofta döda matchen...

Senast redigerad av ExtremtRik den 2016-08-03 klockan 08:50.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat