Hej alla,
Ser att det finns intresse från en del att ha ngn form av EM-tävling. Jag kan tänka mig att administrera en enklare variant om folk är intresserade.
# Tippa rätt resultat i samtliga gruppspelsmatcher (3 p)
# Tippa vilket lag som vinner respektive grupp (3 p)
# Skytteligavinnare (5 p) (kan bli flera spelare)
# Slutsegrare i EM (5 p)
Man lägger in sina tips i tråden så att alla kan följa respektive deltagares tips. Allt sammanställs innan EM börjar.
Priser ? Ja detta kan ju diskuteras, men mitt förslag (om man får för Sharps ledning, har dålig koll på det) är att varje deltagare lägger 100 SEK i insats, beroende på hur många vi blir går 70 % av pott till vinnaren & 30 % till tvåan. (Skulle flera hamna på samma poäng får man kort & gott dela, inga utslagsfrågor lr liknande).
Hur sker betalning ? Ja eftersom jag tar på mig att administrera det hela får man swischa sin insats till mig. & nej, jag är inte ute efter att blåsa folk (isf hade jag föreslagit en högre insats

) Ni ser alla hur länge jag varit medlem på Sharps, jag hänger i travtrådarna nästan alla dgr, känner dessutom flertalet av medlemmarna privat. Litar man inte på mej får man kort & gott avstå från deltagande
Utbetalning av vinst sker dagen efter att EM avslutats, även detta via swisch.
Det var väl allt, för att vi ska köra denna tävling tycker jag vi sätter ett en gräns på MINST 10 deltagare.
In & skriv vad ni tycker & om ni vill deltaga.
Mvh
Robert