Visa ett inlägg
Gammal 2010-07-06, 02:49   #541
Luckystrike
Banned

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 281

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Yeltsin cup damer volleyboll: Ryssland - Kina 1 1,8 @ pinnacle 4/10, Italien - Vitryssland 3-0 i set 2,72 @ pinnacle 5/10. Båda spelen sitter normalt, men träningsturn. o inga högre insatser, då motivationen inte alltid är den bästa.

Motiv. : Ryssland mötte Kina i Montreux för drygt en månad sedan, och fick lite överraskande stryk med 1-3 i set. Kinesiskorna spelade då med bästa lag, medan Ryssland också matchade ett väldigt starkt men ungt och oprövat lag. Den här gången är dock världens kanske bästa spelare Gamova med för Ryssland, och även duktiga blockaren Merkulova från Moskva är med nu. Laget är alltså klart förstärkt, och spelar också på hemmaplan den här gången. Ryssland måste vara klara favoriter här, och jag skulle bli förvånad om de tar stryk. Oddset hade jag inte satt över 1,60.

Italien möter bedrövliga Vitryssland, som fått en inbjudan till turneringen endast för att de tränas av ryske legendaren Nikolay Karpol, och är grannland till Ryssland. Italien kommer med ett ungt, men starkt lag med profiler som Ortolani, Bosetti, Barazza, Di Ioulio och Arighetti, som alla är världsspelare. Vitryssland kommer med ett väldigt svagt lag, som fick stryk med 0-3 och 30p mot Ryssland i EM ifjol och även stryk med 1-3 i set mot Belgien och Bulgarien, och de ska egentligen inte ha en chans här. Spelbar ner till 2 blankt i alla fall tycker jag.

Senast redigerad av Luckystrike den 2010-07-06 klockan 05:56.
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat