Visa ett inlägg
Gammal 2010-06-27, 14:34   #435
Luckystrike
Banned

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 281

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maitaii Visa inlägg
Vad tror Luckystrike om Söderlings chanser att gå hela vägen?
Jag är inte alls imponerad av nadal eller federer. Murray ser lite farlig ut och med sina returer så blir han svårslagen.
Vem har störst chans enligt dig?
Gryma rekar på slutet synd bara att turen inte infunnit sig där?
Håller med dig, Nadal och Federer har verkligen inte spelat bra. Båda två har ändå gått vidare pga deras enorma mentala styrka, och dragit hem de viktiga poängen i matcherna. Men som helhet i spelet, tycker jag de har varit långt under normal standard. Tyckte till exempel det var sjukt när Falla ofta styrde spelet i Federers eget servegame under långa perioder av 1a rundan.

Jag tror Roddick slår ut Federer i semifinalen. Såg amerikanen mot Kohlschreiber och han servar fruktansvärt bra just nu, i en egen liga av de som är kvar i turneringen. Querrey servar också fantastiskt, men orkar inte hålla trycket efter ca 3 set spelats. Roddick blev inte bruten en enda gång på fyra set mot tysken som är riktigt bra i returerna. Federer ser inte lika stabil ut från baslinjen, och servar inte lika magiskt, så Roddick kan nog bryta några gånger bara genom att spela sitt defensiva spel i motståndarens game.

Tror på Roddick - Söderling i final, där jag i så fall tycker det är 50/50 vem som vinner.

Jo, turen har väl inte varit på min sida de senaste två dagarna, men det är inte så mycket att bry sig om. Huvudsaken är ju att man går med vinst i längden, det är inget trolleri man håller på med dessvärre, så man får helt enkelt vänja sig vid att ha lite dåliga dagar ibland. Även om analyserna varit rätt.
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat