Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik
Hmmm fast Leicester är väl PLs Norrköping och .... ja vi får se. Har väntat på det du säger och visst, skulle Vardy gå sönder etc, men så sent som senaste fighten chockerade de igen... som jag nämnde tidigare viss varning för vilka de mött men nu....
Tror det snarare hänger på Liverpool, Sir Larsson kanske har ngn input?
Edit: Efter att ha synat detta Leicester ytterligare kan jag inte motstå 4.00 vilket är vad de precis gått upp i hos Pinnacle...
Amatör som man är med ett nystartat spreadsheet lade jag precis ett spel med medelinsats och ber väl om ett avslut på min streak av 5 turliga vinnarspel, att jag håller ned insatsen är mest osäkerheten på var man har Liverpool.
https://www.sharps.se/spreadsheet/52713
Lånar oxå tråden och ställer frågan: varför gick Arsenal upp i 2.18 från 2.09, finns där något särskilt motiv? Dock dippade de ju till 2.09 från 2.15 strax innan men ändå... Southhampton är väl rent usla för dagen?? (medan Arsenal ser ut att vara värsta hotet mot Leicester för tillfället  )
|
Ja, det skall ju sägas att många av lagen i PL som normalt skall ligga i topp är särskilt svaga denna säsong, så är det någon gång som det faktiskt kan bil en supersensation så är det väl denna säsong.