Wow, vilken grej.
För det första så är du redan ganska nervös säger du. Sedan så innebär allt kring att ta körkort en rejäl dos av extra nervositet. Som om inte det vore nog så har chefen ett ultimatum på att du måste ha körkort den 3:e december och du ska försöka ta det 1-2 december. Jo men visst, släng på lite extra press i ett redan pressat läge så blir det kanon.
För att svara på frågan så måste jag ge dig ett gott men samtidigt tråkigt råd. Precis som med det mesta i livet så finns det inga genvägar utan det handlar bara om att lägga ner tillräckligt med tid på saker och ting så man lär sig det. Tyvärr så är vi väldigt olika på hur lång tid vi behöver för att lära oss olika saker, för en del räcker det med 1 vecka för andra räcker inte ens 3 veckor.
Annars får du hoppas på lite tur. För mig så blev "uppkörningskontrollanten" försenad till min uppkörning pga en krock. Så min uppkörningstid som skulle ta typ 30 minuter fanns det bara 5 minuter kvar på när vi drog igång. Så det blev ett snabbt varv runt kvarteret sedan var det klart eftersom det var dags för nästa person att ha sin uppkörning.
Så har du nån schysst polare så kan han ju se till att förhindra "uppkörningskontrollanten" från att komma i tid till din uppkörning på ett eller annat sätt så behöver du också bara köra en liten kortis för att bli godkänd.
Håller tummarna för att din "all-in" slutar med jackpot och inte brakförlust!