Citat:
Ursprungligen postat av ReadyBetGo
Så Lazlo som LM kan genomföra trades (för sitt egna lag) före utsatt tid? Hur ser reglerna ut där egentligen? Inga problem så länge inte andra trades under säsongen tar fullt antal dagar. Obviously kan det se fördelaktigt ut att få sina spelare innan en stor gameday.

|
I det här fallet så påverkade det ingenting eftersom att samtliga 4 spelare har match idag och traden skulle ju annars gå igenom imorgon.
Jag förstår dock din frågeställning och problematiken som kan uppstå.
Jag är LM i NFL fantasyn också och där försöker jag trycka igenom traderna innan matcherna spelas så länge som det är okej trejder. Känns bara dumt att dom ska vänta i 5-6 dagar när dom redan är överens om en trade.
Jag förde väl lite halvt över den tanken till NBA och lät er rösta 1 dag om någon ville opponera sig mot trejden och så godkände jag den nu idag eftersom den är okej och ingen hade protesterat. Det kanske var lite dumt att göra så... får väl be om ursäkt
Det blir ju helt annorlunda i NFL eftersom det bara är 1 match där i veckan medans det här i NBA kan bli så som du säger att någon får fördel av att traden godkänns innan tiden går ut.
Vi har aldrig haft några regler kring detta tidigare och jag har för mig att Arch godkänt trader som LM tidigare säsonger.
Ni får väl säga hur ni tycker att jag ska agera hädanefter, kan såklart även ta tillbaka denna traden för att slutföra den imorgon om det är så att någon verkligen vill det.
Antingen så kör jag igenom traderna så snart som jag kan så länge jag tycker dom är okej eller så väntar vi alltid ut dom 2 dygnen som det tar innan traden går igenom automatiskt?