Med ungefär 1 månad kvar till NBA premiären tänkte jag kolla med folket på forumet om det finns intresse för en fantasy liga i NBA?
Vi har ju tidigare år alltid kört NBA fantasy men ifjol föll vi på målsnöret. Det inte blev av någon fantasy i NBA för vi saknade 1 person och det var trist eftersom NBA fantasyn är bred och rolig.
Personligen är jag sugen att köra en NBA fantasy återigen och hoppas att vi kan få ihop en stor eller liten grupp här på forumet som kan köra en liga ihop.
Anmäl ert intresse så snart som möjligt här i tråden så försöker vi få ihop något denna säsongen. Det vore kul att köra fantasy även i NBA i år då det var första sporten vi körde fantasy här på forumet om jag inte minns fel. Så traditionen borde återupplivas.
Någon form av insats (minst 500kr/person) måste ni räkna med för ligan eftersom det är mer eller mindre omöjligt att hålla en liga levande om det inte är någon peng på spel.
Borde finnas ett helt gäng som är intresserade av det här och jag kan styra upp det hela bara vi blir folk!
Skriv här och anmäl ert intresse så snart som möjligt så styr vi upp något denna säsongen igen.
Nu kör vi!
1. Lazlo -
betalat
2. Valleyo -
betalat
3. Arch -
betalat
4. eddieh -
betalat
5. Misär -
betalat
6. Lillis - har inte betalat