Ämne: 17/6 VM-2010
Visa ett inlägg
Gammal 2010-06-17, 11:20   #28
Portugisen

Portugisens avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Sågade du inte Sydkorea innan deras första match också? Du var ju ute och cyklade om nordkorea iaf

dessa lag är långt bättre än man tror och Argentina är ett landslag som inte fungerar som ett urverk. I deras bästa stunder är de fantastiska men de är ofta som de också nöjer sig med att göra vad som krävs. Jag tror även att de ogillar att spela mot lag som orkar springa och sätta den galna press som dessa sykoreanska duracellkaniner.

Ang Grekland-Nigeria:
Som någon kommenterat hos Braxingen. Nigeria kommer att gå in i denna match med en kaxig inställning - ituttade att de på något sätt gjorde en bra match senast, då de var ganska mediokra @ best. 4.30 på Grekisk seger skulle jag plocka iallafall.

@RobinD - Angående Nordkorea tycker jag faktiskt inte att jag var ute och cyklade. Brasilien spelade lite försiktigt och småslarvigt emallanåt, Nordkorea fick en chans på slutet på grund av en miss av Maicon och tog den. Kunde blivit 1-0, kunde blivit 5-0 den matchen. Fabiano såg tagen ut.

Jag sågade absolut inte Sydkorea? Länka gärna till det inlägget isf

Sydkorea går även in i denna match med en stoooor fördel att avancera ifrån gruppen. Tror det kan spela mot dem. Att de vinner? Knappast, med en uddamålsförlust är troligt, då Argentina fortfarande söker efter toppformen.

Lycka till!
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat