Ämne: iCash Tennis
Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-17, 22:52   #1
iCash
AWESOME

iCashs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 1591
Standard

iCash Tennis

Vi har valt att lägga denna tillfälliga blogg här då den har ett bäst före datum.
Den gode "Mark", vår man i England, påstår sig vara en av de bättre capparna inom tennis. Mark har jag mött genom vänners vänner.

Vi följer hans recept och testar med 100.000:- Sek. i start kassan på Betfair och ryggar hans exempel på att spela varje match med 6% av rullen.

Infon kommer via sms, så inga motiveringar, enbart pk's.

Jag för en enklare stats form för att se om det blir + elr - efter turren då förhoppningsvis Soda står som vinnare

Frågor som ev postas som redan är besvarad i denna text raderas för att det ska bli enkelt och överskådligt att se hur det går, löst snack gör sig bättre i live chatten.

Samtliga matcher kommer jag att hålla ett öga på Bet365's live spel då det som i regel är ett mycket lönande spel då det svänger ordentligt, dock kommer det inte att bokföras här, utan ev bli en del natt snack om detta i livechatten

18/01 1st pk:
Marc Gicquel @ 1.58 6000:-

Kassa: 94.000:-
Levande: 6000:-
Netto: +-0

BOL

Senast redigerad av iCash den 2010-02-01 klockan 18:42.
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat