Visa ett inlägg
Gammal 2010-06-13, 01:47   #5
Kattbert

Kattberts avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 54

Spreadsheet 1
Stats: 80 - 117 - 17
ROI: 97.42%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Väldigt svåra matcher idag. Tyskland förstås storfavoriter mot Australien men ändå mindre favoriter än Argentina var mot Nigeria. Den matchen svider ännu. Aldrig har jag varit så frustrerad av att se sumpade målchanser, jag hade ju spelat Argentina -1,5 Ungefär samma odds nu och jag ser ingen idé i att spela Tyskland till det oddset.

Men jag vill ju spela nånting och då har jag fastnat för Algeriet-Slovenien, odds 2,33 på pinnaclesports.

Algeriet har inte övertygat vare sig i Afrikanska mästerskapen tidigare i år eller i träningsmatcherna innan vm. Förlust mot Serbien och Irland, Algeriet- Serbien 0-3 och Irland-Algeriet 3-0. Knapp vinst mot förenade Arabemiraten, 1-0, och matchrapporterna säger eländigt spel.
Algeria Fixtures and Results - Fixtures and Scores 2010 - ESPN Soccernet
Det är mest på känsla jag spelar men det är det spel jag tycker känns mest spelvärt idag.

Sen har jag spelat en fantasymatch. Jag får tacka Balotelli i VM 2010-tråden för den.
Jag har spelat Serbien-Australien till oddset 1,8 på unibet. Utgångspunkten är att Australien inte gör något mål på Tyskland medan Serbien knappast går mållösa i sin match.
Kattbert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat