Visa ett inlägg
Gammal 2015-07-26, 19:49   #21
Bettingamatoren

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 2060
Standard

Förstår inte snacket om att stora marknader är omöjliga att slå. Du behöver inte ha någon inside-information direkt.

Bara ta helgens exempel med träningsmatchen Milan-Inter. Inter stod runt -0.25 2.10 innan elvorna släpptes. Elvorna släpps och Milan är i princip ordinarie medan Inter ställer upp sitt Primavera-lag plus några mediokra från ordinarie elvan. Man ser elvan och kan rätt snabbt konstatera att Milan ska vara stora favs. Jag som inte anser mig skarp på de italienska lagen kunde ändå med gott mod klicka Milan +0 ht 2.17. Marknaden reagerade slött, var ca even odds vid kick-off. Milan spelas sen ner rätt kraftigt första kvarten och står runt 1.55-1.70 +0 ht hela halvleken. Nu blev det bara 0-0 i ht, men detta exempel belyser rätt bra att betting inte är så svårt som folk vill få det att framstå.

I stora ligor är det bara att följa nyhetsflödet och ta position när ny info dyker upp innan marknaden reagerar. Marknaden är ofta rätt seg.

Jag är rätt ny i gamet med betting men för varje dag som går desto mer inser jag att det inte är så svårt att gå plus på betting, eller att leva på det.
Bettingamatoren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat