Visa ett inlägg
Gammal 2015-07-26, 17:57   #18
matchingbetisover

matchingbetisovers avatar

Reg.datum: jul 2015
Sharp$: 1642

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingofding Visa inlägg
Tja vad framtiden har att erbjuda vet ingen. Har du vunnit 10 år i rad så är de inget som säger att du gör de år 11 med.

Rätt meningslös diskussion då jag bara kan tala för mig själv men precis som du säger så tror jag det är 99.9% chans att du kommer backa om du börjar betta så det bästa rådet är nog att du skall spela ut dina bonusar som är helt omöjligt att inte tjäna en 10-20 000 på och sedan fortsätta med pokern.
ja jo ja. jag hade tänkt köra bonusar och sen blir det väl se hur ofta det kommer nya erbjudande, känns lite sorgset att man inte bara kan köra copy paste från den där engelska bloggen jag hittat. Han har dragit in 60k i år. Men många bookies där är inte för spelare från Sverige. Finland är tillåtet roligt nog. Som Phil Hellmuth sa dumma människor från northern europe.
Paddypower går, betfred, skybet m.m går ej. De vägrar iaf välkomna mig med bonuserbjudande, deras kontinuerliga bonusar kanske man kan roffa åt sig men lär väl knappast gå.

Sen tänkte jag köra lite surebets, får ni säga vad ni vill. Varför inte bli välkomnad rejält så länge man kan.

Senast redigerad av matchingbetisover den 2015-07-26 klockan 18:01.
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat