Visa ett inlägg
Gammal 2010-06-11, 15:22   #107
Luckystrike
Banned

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 281

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bolagen har varit rejält fel ute tidigt idag, men allt är återgärdat som jag ser det nu, och finns inte mkt värde kvar alls i matcherna tyvär. Hann bara med Ryssland -1,5 set själv till 2,02 och missade Cuba -2,5 set till 2,59 mot Polen, som var ett otroligt överodds. Jag är dock ganska övertygad om att Cuba vinner matchen i raka set, och för de som vill spela där finns nu 2,02 hos pinnacle. Som jag ser det bör inte Cuba stå i över 1,8 på 3-0 i set, och jag rekommenderar medelinsats runt 3-4 % på spelet.

Cuba, nästan helt utan proffs med ett talanglag fullt av spänstfenomen, har imponerat fruktansvärt mycket på mig hitills och har två talanger av guds nåde i Gisella Silva och Rosa Caseres, med ruskigt hårda servar och spikes som man nästan aldrig ser på damsidan. Polen kommer med ett helt B-lag med många väldigt unga spelare som inte riktigt håller måttet ännu. Lodz duktiga Zarolinska är den enda som egentligen presterar i offensiven, de övriga gör mkt enkla misstag och det kommer inte hålla mot Cuba.

Värt att notera är också att Polen är utslaget utan chanser till vidare avancemang medan Cuba vinner gruppen och får lättare motstånd i semifinalen om de vinner matchen idag.

Gl om ni följer.

Senast redigerad av Luckystrike den 2010-06-11 klockan 15:52.
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat