Capitals hcp -1,5 till 2,60 pa Unibet...
Caps har fortsatt fin form och nar de senast holl tatt bakat ( 1 mal i baken BARA) sa gjorde dom det pa ett bra satt...Flyers gjorde en riktigt dalig match senast vs Toronto senast nar de loosade med 0-4. de visade ingen vilja eller ngn energi. Kansken gick in med en "vi vinner enkelt" attityd. Men nar de skulle forsoka kampa tillbaka sa skapade de INGENTING!! Denna match ar iofs mkt mera kanslor och de kommer formodligen kunna tanda till mkt battre, men det rackar inte har...Capitals ar for tillfallet nr for stort for de flesta lagen, deras pp ar sjukt bra och Flyers MASTE halla sig ifran utv baset om de skall kunna halla siffrorna nere...
2-3 mals vinst ropar jag ut....!!!!!
Rangers vs Montreal 1a 2.20 Expekt...Montreal gjorde ingen bra match igar och hade mkt svart att komma till bra lagen, deras pp suger verkligen, de ar FOR beroende utav att Markov skall styra och nar han inte lyckades som igar jag da hande inget pa 6!!powerplay... Rangers gor inte manga glada heller men Lundqvist vilade igar och han spikar igen, max 1 mal i baken, framat sa hoppas jag Gaborik kommer igang med produktionen igen...
Lycka till med spelen
Senast redigerad av Kiwid10 den 2010-01-17 klockan 19:30.
Anledning: odds korrigering
|