Citat:
Ursprungligen postat av Barney Gumble
Säger bara som det är, det är du som drar ner diskussionen till sandlådan när du är så blåögd som du är. 2.15 på Schiavone var inte ett i längden vinnande spel i denna matchen. Men du vann idag, congrats
Hon kände ju uppenbarligen av sin skada under matchen, eftersom hon bröt. Troligtvis var det därför hon slog bort så många bollar och försökte med stoppbollar som inte fungerade på slutet, för att få slut på duellerna så fort som möjligt.
Har du sett en tennismatch före denna eller var det första gången? Kan säga att det är en rolig sport att titta på och kan rekomendera dej att se fler tennismatcher i framtiden 
|
Hehe, jo tjenare  Med samma faktorer inräknade som i denna turneringen så skulle jag ta schiavone @ 2.15 alla dagar i veckan. Du tog inte med skadan heller som en faktor förstår jag
Nej du, jag har sett en del tennis jag, men det är irrelevant i den här tråden. Vill du diskutera hur mycket tennis jag har sett eller något annat off topic så kan du kontakta mig i PM. I den här tråden diskuterar vi franska öppna.