Citat:
Ursprungligen postat av fuzzy_
32 dubbelfel hade hon i turneringen innan den här matchen, att skylla på faktorer som får anses som självklara när man rekar är lite konstigt, hon har som sagt servat dåligt hela turneringen, ingen överraskning. Dementieva lyckades inte ta sig förbi schivaones försvar och hennes spel idé höll inte, dem där stoppbollarna t.ex. Och förstår inte varifrån du får att jag inte skulle kunna läsa eller varför jag skulle ha svårt att erkänna något jag inte delar uppfattningen om, försök gärna hålla nivån ovan sandlådan eller kryp tillbaka till RoK. Mitt spel var vinnande, det är det som är poängen i slutändan.
|
Säger bara som det är, det är du som drar ner diskussionen till sandlådan när du är så blåögd som du är. 2.15 på Schiavone var inte ett i längden vinnande spel i denna matchen. Men du vann idag, congrats
Hon kände ju uppenbarligen av sin skada under matchen, eftersom hon bröt. Troligtvis var det därför hon slog bort så många bollar och försökte med stoppbollar som inte fungerade på slutet, för att få slut på duellerna så fort som möjligt.
Har du sett en tennismatch före denna eller var det första gången? Kan säga att det är en rolig sport att titta på och kan rekomendera dej att se fler tennismatcher i framtiden
En mod kan ju rensa upp denna löjliga diskussion som jag inte förstår varför Fuzzy skulle starta från början.