Citat:
Ursprungligen postat av Barney Gumble
Hon gjorde fler dubbelfel nu än hon gjort under turneringen, men nej det var ingen nyhet. Och det var inte bara dom jag pratade om, om du kan läsa. Dementieva styrde otroligt många bollar men avslutade dom med enkla misstag, hon slog ut och nätade väääääldigt många enkla slag, och då pratar jag inte om några misstag som var framtvingade av Schiavone... Och btw så tvingade inte Schiavone fram speciellt mkt överhuvudtaget.
Förstår om det är svårt för dej att erkänna att Schiavone var underlägsen i matchen när du hade spelat på henne. Men matchen bröts ändå så det spelar nu ingen roll.
|
32 dubbelfel hade hon i turneringen innan den här matchen, att skylla på faktorer som får anses som självklara när man rekar är lite konstigt, hon har som sagt servat dåligt hela turneringen, ingen överraskning. Dementieva lyckades inte ta sig förbi schivaones försvar och hennes spel idé höll inte, dem där stoppbollarna t.ex. Och förstår inte varifrån du får att jag inte skulle kunna läsa eller varför jag skulle ha svårt att erkänna något jag inte delar uppfattningen om, försök gärna hålla nivån ovan sandlådan eller kryp tillbaka till RoK. Mitt spel var vinnande, det är det som är poängen i slutändan.