Visa ett inlägg
Gammal 2015-05-05, 14:07   #22
patrik_g

patrik_gs avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 4616

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Schweiz-Tyskland:

Bara en poäng mot Österrike i premiären var en missräkning för Schweiz. Kom igen bra senast mot Frankrike då man vann med 3-1. Tyskland blev krossade av Kanada senast med 10-0 och frågan hur det tagit på laget mentalt? Kämpande till sig en 2-1 seger mot Frankrike i matchen innan. Möttes i Februari i en landskap i Tyskland där Schweiz vann med 4-1. Kan tänka mig något liknade resultat idag.

Kommer spela -1.5 på Schweiz och lite på -2.5.

Schweiz -1.5 (1.99) NB

3-Units

Schweiz -2.5 (3.25) NB

1-Units

Österrike-Frankrike: 1 (3.70) SVS

Ett skräll spel jag gillar. Österrike tog två poäng mot Schweiz och visade att man inte ska vara någon slagpåse i detta VM. Som väntat ingen chans mot Sverige senast. Frankrike borde fått med sig poäng mot Tyskland med förlorade sent med 2-1 där. Ingen chans mot Schweiz torsk 3-1 och man har problem med målskyttet. Tycker Österrike har fin segerchans här och oddset lockar så jag testar Österrike lite här.

2-Units

Slovakien-Slovenien: 2 (6.35) NB

Slovakien två raka kryss mot Danmark och Vitryssland. Finns en viss Kopitar i Slovenien som kan avgöra på egen hand. Slovenien faktiskt tre raka vinster mot Slovakien. En liten slant på Slovenien här.

1-Units
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat