Visa ett inlägg
Gammal 2015-03-14, 23:35   #1
Tobiasbetting

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 13
Standard

Tänker jag rätt? Bonustrading

Jag har bonustradat under någon månad. I början använde jag oddsmonkey för att hitta fotbollsmatcher jag kunde spela på bonussidan och boka på betfair. Detta fungerar hyfsat men problemet har varit att jag ofta vunnit på bonussidan vilket gjort att det tog lång tid att vinna tillbaka på betfair samt att avbränningen blev ganska hög.

Förra helgen började jag istället spela på basket då det ju endast finns två utfall och jag då kan spela låga odds på betfair mot höga på bonussidan.

Det verkar nästan dock "för bra för att vara sant" väldigt ofta hittar jag spel där jag är garanterad minst pengarna tillbaka. Låt mig visa med ett exempel:

På mobilbet spelar jag lag 1 med odds 4.1 för 1000kr.
På betfair spelar jag lag 2 med odds 1.26 för 1000*4,1=4100kr.
Ifall jag vinner på mobilbet går jag +-0.
Ifall jag vinner på betfair vinner jag 4100*1,26 - 4100 = 1066 kr, dvs 66 kr vinst. (sen tillkommer deras avgift).
ofta hittar nba matcher där jag kan kan tjäna 100-300 på en sådan här stor insats.

Tycker dock inte min "bokföring" över vart bonuspengarna tar vägen stämmer, Känns som det blir mindre kvar än tänkt...

Nu blev det mycket text för en enkel fråga, vill bara att någon av er kunniga här på forumet kan bekräfta att jag tänker rätt, visst funkar det här? Är inte det här ett mycket bättre sätt än att använda oddsmonkey?

Tacksam för svar
Tobias
Tobiasbetting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat