Visa ett inlägg
Gammal 2015-03-09, 09:59   #3
Draxxler

Draxxlers avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 603
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
efter kort genomgång:

avd1 10 MT James är väl bästa hästen men återkommer efter vila och känns därmed som ett osäkert kort,

7 Open House är väl spetsfavorit och kommer med färsk form. Tycker den agerar osäkert i starten vid laddning ibland. Borde ha bra chans att leda runt om vid felfri avgång.

6 Antagonista var allt annat än startsnabb 15/2 från samma läge men gick desto bättre sista halvan av loppet.

Borde räcka med dessa, känns som fördel 7.

Avd 2 1 Silversara missgynnas av läget då hon inte kan hålla upp ledningen, avslutar ofta rejält.

10 Eugene diamond känns bäst i fältet och kommer från en bra insats. Är väl knappast gynnad av utgångsläget.

6 Made for bowl är min spetsfavorit. Brukar starta bra men är tveksam till om den är häst nog att hålla hela vägen. räknas på läget
.
7 Teyla är också ganska snabb i starten och kanske kan lura 6 på ledningen,chans om spets.

Borde räcka med dessa då övriga känns som platsaspiranter.

Avd 3 Lågklassigt och har inte hittat någonting jag fastnat för än. Skräll?

Avd 4 10 Melker är väl klassen i gänget. Förstahäst. fint läge men var nästan 2 mån sen senaste starten.

9 Sivertsson var rejäl senast den gästade banan och avgjorde på ett ra sätt 27/12. Även han har fått vila 6 veckor så lite osäker på formen där med.
3 King Zeus som referenterna ibland kallar seus., har väl klart bättre läge här och ett lopp i kroppen. Tar ofta pallplatsen men jag är inte så jätteimponerad av den. Kan rinna undan om dom 2 favoriterna saknar lite formmässigt men normalt sett inte.

Svårt att hitta någon mer men skulle gärna lägga till någon till då det finns lite osäkerhetsfaktorer på alla de 3 mest spelade. avvaktar med spänning skoinformationen.
Efter att ha kollat igenom loppen lite kortfattat bara så tror jag på bra chans för

7 Open House 20 % i V4-1
7 Teyla 14 % i V4-2
2 Best Beji 33 % i V4-3
10 G.G's Secretdream 17 % i V4-3
10 Melker 50 % i V4-4

Känns dock som att 7 Teyla och 10 Melker borde garderas... Men inte hittat vilka hästar än dock.. Men om Melker bara har någorlunda form borde ju han ha bra chans i V4-avslutningen från springspår på tillägg.. Vet någon om Melker kan öppna hyggligt därifrån?
Draxxler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat