Citat:
Ursprungligen postat av KP
Något i magen säger mig att denna kommer sitta så jag följer också.
Oddset på giants har sjunkit överallt förutom hos bet365 som ligger högst med 1.80
Pinny har sänkt från 1.93 till 1.68
ML hos sbobet ger 1,70 på giants medan 1,80 hos b365 och
2,16 på underdogen hos sbobet medan 1,86 hos b365
maddmax vet du hur stor baseballen är i japan omsättningsmässigt?
Jämför man bet365's odds med de asiatiska bolagen så märker man en stor skillnad.
o7,5 i ovan nämnda match ger 2,16 hos 188bet medan den ger 1,95 hos b365
u7,5 ger 1,68 hos 188bet medan den ger 1,74 hos b365
Frågan är vem som är skarpare utav bolagen. Naturligt tycker man att de asiatiska borde vara det och att de andra följer efter men att b365 sover. Eller så är det tvärtom? 
|
Omsattningen verkar vara relativt hog, sarskilt hos de asiatiska bolagen (vilket kanske sager sig sjalvt) men jag har inga siffror alls. Pinnen har en tendens att oka taket ju narmare spelstopp dock. Jag fick spela for ca. 2.000 kronor men detta var sa fort jag fick listorna med starting pitchers.
Jag undviker att anvanda bet365 sjalv och forsoker bara spela ordentliga utstick dar men det ar helt klart min uppfattning att de ligger efter nar det galler den japanska ligan. Som du namner har de ju ganska taskig aterbetalning men det gor ju inget om de har hogsta odds.
Citat:
Ursprungligen postat av speedmagic
Kan man följa denna på något sorts sätt? 
|
http://www.npb.or.jap <- forstasidan har val den snabbaste uppdatering, dock endast pa japanska. Har ar en oversattning pa lagen:
横 = Yokohama BayStars
日 = Nippon-Ham Fighters
西 = Seibu Lions
中 = Chunichi Dragons
オ = Orix Buffaloes
神 = Hanshin Tigers
巨= Yomuiri Giants
楽 = Rakuten Golden Eagles
ソ = Fukoka SoftBank Hawks
広 = Hiroshima Carp
ロ = Lotte Mariners
ヤ = Tokyo Yakult Swallows