Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson
Tjena Marcus (LincolnAA86), våra vägar korsas igen alltså. Jag vet inte om du minns mig men du kan ju ta ett titt på mitt nick, du hängde på prima under pokerbommen och var väl mer vild än tam om man får säga så.
Det komiska i detta att på den tiden var du en simpel bedragare som lånade 300$ av mig för att sedan blockera på MSN och gå under jorden. Snackade med dina "vänner" då och dom sa att du var riktigt i skiten. Hoppas du har hämtat dig ifrån det och lever ett normalt bra liv, på den tiden var 300$ alldeles för lite för att åka 35 mil och hämta skiten hos dig men det är första och enda gången någon har bedragit mig på pengar i livet så det kommer alltid finnas kvar i minnet.
Tyckte mest det var komiskt att du nämndes med softpojk här då du back in the days var samma skrot och korn som hen. Så helt oskyldig är du inte som softpojk vill göra gällande, fan vet hur många du blåste på den tiden?
Välkommen till sharps!
Riktigt festligt att jag hade kvar överföringen i mejlen dessutom:

|
Anledningen till att jag blockera dig var att du spammade upp mig på MSN 24/7 när jag satt och spelade 10 bord poker :P
Men ja jag var en bit i skiten då. Chipdumpade väl för övrigt tillbaka en del av de jag låna av dig, men inte allt vilket var varför du spammade mig.
Men hade som sagt massa trubbel, med hyra , soc och skit och var spelberoende. Nu ser det lite ljusare ut för mig iaf!
Sen dess lånar jag iaf inte pengar av någon. Tyvärr har jag varit snäll lånat ut till andra och upplevt samma som du gjort.
Man lär sig alltid den hårda vägen..
Det jag skrev om mig själv här på forumet utgår från den jag är idag, inte den jag var för 7 år sen!
Tack för välkomnandet!