Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff
Läser man ofta i travtrådarna här på Sharps så förstår man att du inte är samma person som den som anklagas. Bland annat såg jag att du skrev loppanalyser i V4-tråden till Boden igår som HeroTurtles i konversationen som Melander publicerade kallar en jävla isbana som han/hon/hen har noll kunskap om. Då är det lite svårt att få ihop att ni skulle vara samma person.
Annars kan man ju läsa igenom den här tråden och kolla på vilket språk som de olika "nicken" använder sig av, så förstår man rätt så snabbt att ni inte är samma person (utan att vara taskig mot någon, men folk uttrycker sig ju på olika sätt).
Jag måste säga att jag annars läste tråden med viss spänning. Skönt att allting blev utklarat till slut och att alla blev nöjda. Hade ändå varit intressant att veta varför Melander inte fick betalt till att börja med när "alla andra" tydligen hade fått det samt varför han började misstänka IceWinner, men jag antar att ni vill lämna det här bakom er nu.
|
Precis! Skönt någon tar sig tid tänka lite extra istället för bara spåna vidare om misstankar utan grunder!
Nu har iaf MOD med bekräftat att så inte är fallet
Oavsett kvittar det ju eftersom Softpojk Melander nu löst sin dispyt
|