Visa ett inlägg
Gammal 2015-02-17, 10:56   #119
NicklasJ

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Jag antar att du är rolig här. Det är ju ingen slump att spelvärde använder sig av Jokersystemet såklart. Ni har inget val.

Självklart är det ingen som tror att du har provision från Jokersystemsförsäljningen. Däremot är det rimligt att dra slutsatser om var spelvärdes ägare anser att din lojalitet bör ligga. Uttalat eller inte. Det är standard inom arbetslivet och absolut inget konstigt.

Att någon anställd öppet skulle börja förespråka en annan produkt än koncernens egna tror jag knappast skulle gå omärkt förbi.

Vad gäller min koppling till HPT så var den begränsad till obetald beta-testning. Mestadels för att få in mina egna idéer i programmet på "rätt sätt". Numera är dessutom "hjälpen" avslutad.

Om det skulle dyka upp en annan produkt som kunde det jag vill att den ska kunna som är billigare än HPT skulle jag byta direkt.

Det finns alltså inga som helst lojalitetskonflikter här. Snarare tvärtom då jag är i lindan av att utveckla en egen produkt.
Du svarar på det själv i din text. Det var ingenting som tvingade mig till att skriva något i tråden. Jag tjänar ingenting på att höja jokersystemet och ifall jag hade haft en annan åsikt än den jag uttalade så hade jag bara kunnat vara tyst.

Självklart kan jag hålla mig borta från ännu en del av forumet om det önskas. Blir inte så många kvar där jag kan skriva snart...
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat