Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ
Njaa. Jag pratar helt klart som privatperson. Jag tjänar exakt 0 kr på om det går bra eller dåligt för jokersystemet. Förutom att de tillhör samma koncern är min koppling till programmet noll. Angående det ämnet har väl du gjort lite grejer för HPT? Samma gäller väl Viroid?
Trist att man inte kan uttala sig på ett forum där man kontinuerligt skrivit i flera år och dessutom i ett ämne som ligger en väldigt nära utan att få det där slängt i ansiktet trots den otroligt vaga kopplingen.
|
Jag har inte "gjort" något för HPT annat än att betatesta några saker och lämnat feedback.
För övrigt uppskattar jag det du skriver, och tycker inte att det är det minsta suspekt att du jobbar lite timmar åt Spelvärde ibland samtidigt som du föredrar Joker framför andra program. Du har rätt till en åsikt som alla andra, och du brukar bära upp den på ett sätt som gör att jag djupt respekterar den.
Är det däremot något som kanske ST borde fundera över så är det väl att försöka sälja TR Media för ett bra pris så att man kopplar bort stundtals briljant affärsverksamhet från sportens styrning och utveckling. Att äga både ATG och Travronden, Joker, Spelvärde och vad man nu har på gång (skvallras en del) kan inte vara helt lätt.