Visa ett inlägg
Gammal 2015-02-16, 18:48   #93
overpace

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icewinner Visa inlägg
Nej utdelning på 5 och 6 rätt bör du aldrig kunna få den raden.

Den dagen alla sitter och spelar efter statistiken att 2-4 streckfavoriter skall vinna, kommer jag börja spela att 5-7 streckfavoriter skall vinna

I dagsläget spelar man mot 'Harryboyarna', men i takt med att fler börjar reducera enligt den statistiska modellen så måste man börja spela emot även dem..

Min poäng är att reducerar man statistiskt efter medelomgången och gör som alla andra kommer du inte vara med den gången det avviker och smäller till rejält.. Än mer väsentligt, den enda vinnaren kommer vara ATG.

Men återigen beror på vad man vill uppnå, vill man vinna "ofta" eller bli ensam vinnare

Själv är jag en torsk.
Instämmer. Man ska inte följa flocken, men man ska inte kasta sig ensam över stupet heller.

För de flesta är V75 så svårt, att det hänger på om man lyckats få in en storvinst (i förhållande till insatsen) eller inte. Så länge man inte har det är man normalt torsk.

Själv vet jag med absolut säkerhet att jag ligger plus på V75, men, men...tar man bort min största enskilda vinst så ligger jag back. Större än så är inte marginalerna. Kan vara värt att ta till sig.
overpace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat