Citat:
Ursprungligen postat av Icewinner
Nej utdelning på 5 och 6 rätt bör du aldrig kunna få den raden.
Den dagen alla sitter och spelar efter statistiken att 2-4 streckfavoriter skall vinna, kommer jag börja spela att 5-7 streckfavoriter skall vinna
I dagsläget spelar man mot 'Harryboyarna', men i takt med att fler börjar reducera enligt den statistiska modellen så måste man börja spela emot även dem..
Min poäng är att reducerar man statistiskt efter medelomgången och gör som alla andra kommer du inte vara med den gången det avviker och smäller till rejält.. Än mer väsentligt, den enda vinnaren kommer vara ATG.
Men återigen beror på vad man vill uppnå, vill man vinna "ofta" eller bli ensam vinnare
Själv är jag en torsk.
|
Alla kommer inte att spela likadant på V75, det kan vi väl vara överens om? Och att man spelar strukturerat med reduceringsprogram betyder inte att man inte har med rader som kan ge höga utdelningar. Däremot har man förhoppningsvis skalat bort rader som är enormt osannolika.
Och ja, jag tror inte att de som spelar för en hundring eller två i veckan skall hoppas på miljonvinsterna. För dem är det definitivt bättre att spela för de mer modesta vinsterna där sju rätt ger 4- eller 5-siffriga belopp.