99,2% av alla travspelare tror att "joker"=r-system på tipset. 99,99 procent av alla trav spelare, som inte spelar Harry, tampas varje helg med vilka favoriter som bränner.
Hur mycket jag än predikar och menar på att man behöver inte veta vilka favoriter som bränner så FULKOMMLIGT VÄGRAR folk att förstå.
Allt för många jag träffar på har med alla favoriter och tror, på fullaste allvar, att dom skall bli ensam med sjuan om dom bara spikar rätt 2-3 favoriter 3-4 andrahandare och en skräll.
Det finns så stor okunskap och en attityd inom travet att man är värdelös om man inte har sju rätt när det är en " lätt" omg. Allt för många är rädda att missa dom "lätta" omg för klarar man inte av det hur skall man då kunna vinna dom stora pengarna? Typ.
Av anledningen ovan så har jag i princip slutat förklara och därmed slutat bli dumförklarad vecka ut och vecka in. Dessutom så är det bara bra att folk forts med det här, desto större chans för mig att göra mig en hacka.
Om man ser det såhär. Det spelar ingen roll om man spelar för 27kr eller 27000kr fördelen med ett reducerat ABC-system är att man slipper välja vilka favoriter som bränner man behöver bara "gissa" hur många som bränner.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|