äh fyfan vilka äckliga svin nu när jag skulle ta ut pengar till mitt VISA kort från pokerstars bad dom mig fylla i allt detta, förut var de inga konstigheter. Eftersom jag bor hemma har jag inte räkning att visa upp hur gör man då? vad för transaktion ska dom SE allt vad jag gjort eller? blir så trött på sånt här djävulskap, vann pengar där för mina FPP där genom en turnering som jag gick med i. Kom 5a. Varför ska de vara så svårt att ta ut men inte sätta in?............................................... .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................. har skickat tillbaka nån fråga till dom om hur man ska göra.
Citat:
Hej xxx, Tack för ditt mail. För att vi ska kunna behandla ditt uttag ber vi dig att skicka följandeformulär ifyllt och signerat, tillsammans med de dokument som också begärs. Så fort som vi får denna information kommer vi kunna fortsätta med ditt uttag.
Med vänliga hälsningar, xxx .PokerStars säkerhetsavdelning __________________________________________________ ___________________ POKERSTARS VERIFIERINGSFORMULÄR_____________________________ ________________________________________ 1. Vänligen fyll i nedanstående information: ______________________________________________Anv� �ndarnamn på PokerStars ______________________________________________Full ständigt namn ______________________________________________Post adress ______________________________________________Tele fonnummer ______________________________________________E-postadress ----------------------------------------------------------------------- 2. Jag bifogar följande information som stöd: a) En tydlig kopia på mitt pass, körkort eller liknande ID-kort med foto(fram- och baksida) b) En tydlig kopia på en av mina senaste räkningar (hushållsräkning såsomt.ex. telefon eller el) som visar namn, postadress och räkningens datum(räkningen får inte vara äldre än 3 månader) c) En tydlig kopia på fram- och baksida av följande kort: 4***********3570 NB: Vänligen dölj/svärta över siffrorna i mitten på framsidan av ditt kort,samt den tresiffriga CV2-koden på baksidan av kortet. Försäkra dig om attditt namn, kortets giltighetsdatum, samt övriga siffror är tydligt synliga.Kontrollera också att din namnteckning finns på baksidan av kortet. d) En tydlig kopia på mina senaste kontoutdrag för vart och ett av de ovanstående korten, som visar mitt namn, postadress, kreditkortsnummer och kontoutdragsdatum ----------------------------------------------------------------------- 3. Genom att skriva under och skicka in detta formulär med tillhörande dokumentation, verifierar och bekräftar jag följande: a) Ovanstående information är giltig och jag är innehavaren av dettaPokerStars-konto. b) Jag har godkänt alla transaktioner som är gjorda med mina kreditkort och/eller konton som är listade ovan som är initierade från mitt PokerStars-konto. c) Jag kommer att infria alla transaktioner gjorda med ovanstående kreditkort och/eller konton. ----------------------------------------------------------------------- ______________________________________________Unde rskrift ______________________________________________Datu m Vänligen scanna in detta formulär och de efterfrågade dokumenten och skicka dem till support@pokerstars.com eller faxa dem till: PokerStars Attn: (skriv ditt användarnamn)Fax: +44 1624 630899
|