Citat:
Ursprungligen postat av Slurf
Roliga filmer. Men hur kan du säga att Qarabag kommer att droppa när den redan är sönderslashad? Var tyvärr bortrest och bommade 3.05 men jag tog 2.92 direkt jag såg det. Hade aldrig spelat till under 2.40. Motivationsvinnare vinner sällan nu för tiden, det är ofta sjuka oddsdropp men jag tror att jag har bommat de 10 senaste. Verkar ofta vara en ren fördel att spela utan motivation.
|
Kul med en diskussion! igår va jag på sushibuffejulbord och spräckte magsäcken så kunde tyvärr inte deltaga.
De här spelarna lämnar Inter hemma: Handanovic, Juan Jesus, Ranocchia, Kovacic, Dodò, Medel, Palacio, Guarin, Kuzmanovic, Nagatomo. Att detta är en försvagning av laget är det väl inget snack om. Självklart hade jag mycket hellre spelat matchen till 3.05 som den började på, dock ser jag fortfarande värde i 2,30 och då måste jag ju spela även om oddset har varit högre?!
Ang motivation så håller jag det som en hög prioritet men precis som Wagner nämner i sista inlägget så berotr det även på formen och varför man inte har någon "motivation" Just nu tror jag inte det är särskillt skoj att va Inter spelare och det luktar helt klart kris i klubben att då åka iväg och spela en "betydelselös" match i EL är nog något de helst skulle vilja hoppa över. Och oavsett hur mycket fullblodsproffs det är och att fotbollen är deras jobb så är det inte mer än människor och helt naturligat att man kanske inte "orkar" göra sitt bästa varje dag. Nu förtiden är fotbollen så pass jämn att det kan räcka at man sänker sig 10% samtidigt som ett i grunden sämre lag höjer sig 10% på grund av motivation och att det här är "Årets match" för att vilket lag som helst ska kunna slå vem som helst ( Bayern Real och Barca borträknade)