Ämne: Val - 2014
Visa ett inlägg
Gammal 2014-12-05, 19:01   #620
Wagner

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2252
Standard

Galningen redan nere i 1,35. På tal om galning...

Citat:
Här har vi alltså ett litet nyfascistiskt parti som menar att de ska ha ett avgörande inflytande och sätta dagordningen för svensk politik, säger hon till TT.

Hon försöker alltså axla Reinfeldts roll som värsta SD-hataren. Ja gärna för mig, men har dom inte lärt sig någonting?

Över till oddsens värld och nu blir det galet på riktigt! Det här beslutet om nyval kommer gå till historien som det värsta misstag en sittande regering gjort i Sverige. Som jag skrivit tidigare. Så djävla rökta...

Alliansen kommer ju ta över. Med eller utan KD kommer dom bli större än bortalaget. Tror någon att S blir erbjudna minst en ministerpost i det nygamla laget? Inte jag heller.

Även om dom skulle bli erbjudna tror jag intresset är tämligen svalt. Vem skulle ta den platsen? Käbbel har väl exploderat av ilska innan dess. Dom kommer bli tvungna att sanera hela organisationen i en from förhoppning om att inte SD är förbi redan 2018.

2,90 ger Unibet på detta!
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat