Visa ett inlägg
Gammal 2014-11-09, 13:37   #9
Lunkan

Lunkans avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 899
Standard

2. Vilka risker finns det med bonustrading förutom att man förlorar alla pengarna? Kan man bli avstängd från spelsiterna när man gör det och hur stor är risken att bli det i sådana fall?

Jag har bonustradeat en hel del och i allmänhet, nej det kan man inte bli. Som vissa varit inne på är det värsta som kan hända att du blir limiterad - detta har dock aldrig hänt mig när jag bonustradeat och då har jag ändå landat på runt 15 000 på ett bolag och la då oftast spel där de var marknadshögst. På de flesta bolag, åtminstone de större (de som sharps rekomenderar), så krävs det nog att man +:ar betydligt mer än vad man kan göra på bonustrading för att du ska bli limmad. Men detta kan andra här inne besvara bättre än vad jag kan.

"Risken" kan också vara för en nybörjare att man inte läser villkoren ordentligt - bolagen har olika regler för t.ex hur lågt odds man får spela på för att det ska räknas som omsättning där många har minimum 2.00. En annan risk är att du inte hinner omsätta alla pengar - inte hittar nog med trades - innan tiden för omsättningskravet går ut. Men här är ju risken inte större än att du just förlorar pengarna - vilket du väl egentligen inte frågade om så jag kanske svävade iväg lite. =)
Lunkan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat