Visa ett inlägg
Gammal 2014-11-08, 18:50   #12
Wagner

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2252
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cc Visa inlägg
Sätta siffror på rubbet menar jag förstås...du behöver lite aktiviteter vid sidan av porrsurfandet!
Ahh du mena så. Nja, spel utan penningars värde* har aldrig attraherat mig.

*Flipper undantaget. Det var jag en djävel på kan jag försäkra.

Labyrintspel också. Men det var innan spelbegäret slagit rot ordentligt.

Såg ut så här. Det tog lång tid bara att komma förbi första hindret. När man för första gången tog sig ner i vänstra hörnet där man kunde vila kändes det som man erövrat världen. Men när det väl satt så blev man bäst på det också. Åtminstone bäst på Heidenstams Bibliotek. Då fick man börja hoppa med kulan och köra baklänges för att få stimulans.

Vill någon spela om en slant så ställer jag upp. Behöver bara en vecka för att trimma igång maskineriet.

Synd att man inte vill bo på backen (läs villa) annars hade jag införskaffat modellen på bild. Plus några andra och några enarmade banditer. Mustangen är snygg.

Fast det ska vara gamla hederliga mekaniska räkneverk. Luckan gick ofta att lyfta av så man kunde dra fram frispelsmätaren efter behag. Satt räkneverket vid kanten så fick man gå in på baksidan med en kam. Undantagsvis så tog man sig in via fronten med nyckel/skruvmejsel och kunde införskaffa sig lite medel till korvkiosken. Men det är preskriberat nu.

Jaja, skyll er själva som startar trådar Offtopic. Lätt hänt att jag går igång då.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+5), NiLu (+7), Shell Peppe (+2)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat