Visa ett inlägg
Gammal 2014-11-08, 10:50   #1
Anonym

Anonyms avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 28334
Standard

Starta med betting

Hej!

Har de senaste veckorna börjat intresserat mig för betting och har försökt läsa på så mycket som jag kan men det finns fortfarande lite frågor i mitt huvud innan jag vågar mig in i dessa vatten.

Jag har läst alla tre guider som finns här på sharps (spelguiden, travguiden och bonustrading) och läst allt vad jag hittat på internet. Jag har lärt mig väldigt mycket på denna korta tid och förstått att kunna hantera bankrulle är ett måste. Då är mina frågor;

1. Skulle du säga att pengarna som man kan skaffa genom bonustrading är en bra start till sin bankrulle eller skulle det behövas mer pengar för att det skall vara lönt att ge sig in i bettingen?

2. Vilka risker finns det med bonustrading förutom att man förlorar alla pengarna? Kan man bli avstängd från spelsiterna när man gör det och hur stor är risken att bli det i sådana fall?

3. Vilken e-wallet är bäst om man ser till avgifter? Vad jag förstått är det (oftast) ingen avgift om man för över till och från spelbolagen men kommer det avgifter när man för över till och från sitt bankkonto och är det någon årlig avgift?

Det var alla frågor jag hade för tillfället, kanske dyker upp fler vid ett senare tillfälle.

Tack på förhand
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat