Ämne: Guldspel.com
Visa ett inlägg
Gammal 2014-10-31, 20:43   #59
jake_25
Banned

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 74
Standard

Det var en sak till som jag glömde.....

Tjenare KP, Leiffi Plomeros vara här ja. Läste på gyla tiningen det vara jätterolig forum detta, man kunna rygga spelet och klappa sig lite med sedelbunten i hyvudet efter det eller liitte ditåt.

Skämt åsido, skulle bara säga att det är så gulligt när tävlande spelsidor hjälper varandra i nödens stund. Det är så rörande att jag var nära på att fälla några tårar när du bannade mig. Att banna med en orsak som trollande utan en enda varning kan man ju tolka på olika sätt. Ännu därtill under offtopick som inte modereras enligt reglerna. Var det förbjudet att sjunga julsånger på hösten, det måste väl ha varit så.

Du kan KP ta din verktygslåda och knyta ett rosa snöre runt den och sätta upp den i arsel till exempel om jag bestämmer mig att dra igång motorsågen. Brum-brum-brum. Nää, skämtar bara, inte har jag någon orsak att göra det här, det finns hoppeligen inte någon programmerare här som hackar datorer som på andra sidor, fastän det har visat sig vara en mycket vanlig hobby i tre olika länder, kan ni tänka er.

Som sagt så ska jag inte bråka något här, jag har gett nu det straffet som hackare förtjänar, dvs ett offentligt straff a la Oldfox. Visst får man ju en liten böteslapp troligen även själv för det, men oj oj oj, ni skulle bara veta hur vinsten smakar gott!

HEJ DÄR UTE PÅ NÄTET ALLA FEGA HACKARE, KAN VARA EN BRA IDE ATT BYTA HOBBY INNAN NI SITTER SJÄLV PÅ SAMMA PLATS.

Jag tänker senare komma ut med mina diskussioner jag hade med Andreas för några år sedan då han erkännde allting. Exakt samma mönster även denna gång, och jag kan säga er att det är sjuka saker som dessa hackare håller på med. Allt kan inte stå rätt till i huvudavdelningen.
jake_25 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat