Bygga rulle?
God eftermiddag!
Har ett tag nu håll på att småspela och försökt bygga upp en rulle, provat olika metoder och insatser osv. Men tycks inte lyckas klättra uppåt =/
Säg att jag äger ca 100-200kr på spelkontot (förväntar mig inte att själva bygget ska gå i rasande fart eller att rullen blir allt för stor).
Vad har ni för erfarenheter av att bygga upp en liten rulle?
-Vilken är den metod som funkat bäst för er?
-Hur ska man fördela insatsen?
-Hur många spel om dagen?
-Singlar/dubblar/tripplar?
-Vilka sporter är mest lönsamma att spela på?
Jag har provat på att spela singlar med insatsen 20kr 2 spel om dagen, vilket har resulterat i antingen ~20-30kr+ eller 40kr-. INTE bra!
Jag har även provat att spela på dubblar/tripplar ~3odds, 2 spel om dagen med samma insats 20kr, på så sätt om jag vinner ett av spelen så går jag fortfarande +,
och såklart om jag vinner båda så går jag ~400% vinst. Förlorar jag så blir det såklart 40kr-.
Den senare har för MIG visat sig vara den effektivaste metoden, men den är ALLDELES för osäker för att den ska vara lönsam.
Som alla andra har man såklart dåliga och bra dagar, men tycks nu i slutspels-tider vara majoriteten dåliga(spelar mest på utländsk fotboll).
Jag är fast, ska jag fortsätta spela dubblar/tripplar och be för mina spel eller har ni någon smartare metod?
Ska jag göra en större insättning för att ha lite mer att spela med samt kanske öka insatserna?
Jag har planerat att försöka mig på att försöka tjäna lite på spelbolagens bonusar, men det måste jag läsa mer om först och känna mig säkrare på.
ALLA tips och egna tankar är välkomna!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|