Ämne: Snack V86
Visa ett inlägg
Gammal 2014-10-15, 22:38   #89
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Stekel, det går att förstora upp till bråkdelar av millimetrar, men man nöjjer sig med en uppförstoring o går det inte att med ögat avgöra då, så blir det dött lopp.
Det kan du nog glömma att de kan på de flesta banor. De där pixlarna man ser på målfoton de visar upp har de inte ritat dit för skojs skull. Något i den här stilen ser det ut på de flesta ställen. Möjligen har de bättre grejer på Bergsåker men förmodligen inte, för då skulle det inte bli dött lopp. Och ja, jag vet att de inte alltid förstorar upp så långt de skulle kunna för att få fram en vinnare.

https://www.travsport.se/polopoly_fs...le/malfoto.pdf

Med detta sagt tycker jag inte det är några fel att det är på det här viset. Om däremot folk i tv far med osanning (eller inte vet vad de pratar om) när de berättar om förutsättningarna tycker jag inte det är något vidare. Om de har en något efterbliven kille med flaskbottenglasögon som dömer vinnaren efter vad han ser live köper jag det, men enbart under förutsättningen att spelarna vet om det. Eller åtminstone att de lätt kan ta reda på det och att man inte går omkring och påstår att det är kameror med millimeterprecision man går efter. Eller en kille med perfekt syn. Ja du hajar nog mitt resonemang vid det här laget.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat