Ämne: MLB 5/5
Visa ett inlägg
Gammal 2010-05-05, 20:46   #20
Arch

Archs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6824

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Jag kommer förmodligen att gå mot Angels en hel del i år, för att de har solida, försvars-beroende pitchers och de har blivit av med viktigt försvarsfolk. Tex Pineiro som startar idag, hade en mycket fin säsong med Cardinals förra året. Han la till en sinker till sina kast i 2009 och förlitade sig på Cards bra försvar och tillsammans med den mycket förhöjda groundball ratio och spelandet i NL, så fick han till den bästa säsongen han haft sen 2002. Spelade över 200 innings bara för andra gången också, så jag kommer att spela mot honom mer ju längre säsongen går. Nu är han i den tuffare AL, alla vet vad komma skall och han förlitar sig nu på det svagare LAA försvar.

Om det inte varit för att Lackey har spelat hela sin karriär i LAA innan flytten skulle jag kunna tänka mig gå in hårt på RSox som håller på och vaknar offensivt trots flera kuggar fortfarande på DL. Just nu ligger överspelet närmast iom att LAA bör ha ganska bra koll på Lackey och de med största sannolikhet kommer inte att kunna stoppa RSox från att göra 5+ runs (jag tror på 8+)
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat