Kan ju tipsa om du vill utöka kassan lite om Mobilbet, 300 % bonus på 200 kr insättning så 800 kr. Måste omsättas ett par gånger men om du vill börja bygga kassan så kan det vara bra att ha.
Sen tycker jag du ska skaffa ett skrill eller neteller konto. Är dumt att "sälja" sig på ett par 3 bolag, bättre att alltid få bästa (eller nära på bästa) odds på sina spel, det hjälpte mig mycket då jag "vände skutan". Det hjälper även din edge om du känner att du hittar bra spel men får för dåligt betalt.
Hade jag varit du hade jag dessutom hängt på alla spelsidor du kan, finns massor med bra kunskap därute att få (gratis naturligtvis) om man inte har ett överflöd av tid att leta själv. Det skadar inte heller då att få annan information som man kanske inte valt att vikta in själv av någon anledning.
BRM har du säkert läst om i spelskolan, det är inte min starka sida så där får andra föra talan, jag gillar att kunna värdera spelet i sig och kan lägga 10 % av min kassa om jag känner att jag har klar fördel.
Det tog mig 9 år att verkligen kunna värdera informationen, säkert lika länge till innan jag kommer bli bra på det här

Vad jag vill ha sagt med det är; ha inte bråttom!
Hitta ett favoritnätverk av duktiga cappers, och utnyttja dem men var alltid källkritisk och försök hitta samma information på annat ställe.
Lycka till! :-)