Citat:
Ursprungligen postat av OldFox
Det är helt för enkelt och ingenting roligt. Det är mycket roligare att sakta en bit i taget dra i svansen på musen så att han kommer nästan själv krypande ut ur sin mushåla. Snart ska vi börja klistra och pyssla lite med bilder, så ska vi se om hackandet minskar ytterligare dag för dag. Och inte har jag väl använt en massa utropstecken, det finns väl bara på två ställen, men de råkade nu vara med lite större font. Jag beklagar, ska med en gång ta bort dem, man ska inte använda utropstecken och det var nog barnsligt att lägga så stora bokstäver det måste jag medge.
edit.
Beklagar, det gick inte att redigera det så du får stå ut med utropstecknen. Det måste nog bero på att någon hade citarat det inlägget och därför kan man inte efter det redigera det antar jag. Det är en sak som jag ofta har undrat över, måste man faktiskt citera en jävla lång text bara för att skriva några ord? Det är väl knappast något problem här, men på flera forum ser man ofta t.ex ett inlägg som har en flashbild, och sedan citeras den femtio gånger eftervarandra så att datorn skriker efter luft när man öppnar sidan.
|
Annars så har vi en plats ledig på Institutet. https://www.sharps.se/forums/371981-post466.html
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|