Ämne: Guldspel.com
Visa ett inlägg
Gammal 2014-09-16, 09:55   #42
OldFox
Banned

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 31
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joppoe Visa inlägg
Oldfox du har inget jobb va? Funderat på att börja skriva för någon tidning kanske?
Vad får dig att tro det? Bara för att jag vill ge en ordentlig smäll på fingrarna till fega hackare så har jag inget jobb? Är det så enkelt att veta saker om andra personer? Fastän jag har varit sjukledig nu i över ett år, så kan jag nästan med säkerhet säga att jag har jobbat fler timmar än dig ändå de senaste t.ex tio senaste åren om vi slår lapparna på bordet och räknar ihop timmarna, fastän du får ett helt år handikapp. 12-16 timmars dagar var i flera år en normal arbetsdag, sen senaste åren därtill de timmarna på fritiden så många timmar på en spelsida att man mår illa när man tänker på all bortkastad tid. Och nej, tidningar är inte min grej, jag har ju dessutom så massor med skrivfel oberoende om jag skriver på svenska, finska, engelska eller japanska, att jag skulle ju få sparken redan efter rubriken.

Jaha, här öppnas igen av själv grejer på datorn och sharps den segar tydligen alltid direkt när man ska skriva. Det är ju nog jättebra att hackarna har samarbete och jobbar skift, för annars skulle det nog vara svårt att hålla sig efter min takt. Stackars hackarna orkar inte alltid hållas vakna, och det räcker inte att man är en feg hackare, utan det behövs dessutom flera stycker mot en idiot som inte kan någonting om datorer. Jätte duktiga är ni, mamma kan nog vara stolt över er att ha så duktiga pojkar som bryter sig in på andras ägendom.

Senast redigerad av OldFox den 2014-09-16 klockan 10:03.
OldFox är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat